Den 18 December 2008 :-)

Idag var jag till barnmorskan för kontroll (David var med som sällskap), tog blodprov, blodtryck och så vägde jag mig, allt såg jättebra ut. Och sen lyssnade hon på bebisen hjärta och det var jättebra, det slog 152 slag per minut, det är en livlig liten skatt man bär på, den sparkade ett par gånger när barnmorskan skulle lyssna på hjärtat (en liten bokhylls klättrare som barnmorskan sa) :-) . Det känns så skönt att veta att allt är bra med lill*n som bor i magen, man blir ju lite orolig att det ska vara nåt fel. Men det är väl vanligt att känna så skulle jag tro.
Ja från det ena till det andra, nu är både jag och David äntligen färdiga med alla julklappar. Vi köpte dom sista idag.. Det är så skönt att få det överströkat (med julklapparna alltså)  :-) .
Ja på tal om väder, nu ikväll är det 6 grader varmt och slask. Det finns alltså risk att det bli en grön jul i år igen. :-( .
Trist som f*n är det, man vill ju alltid att julafton ska vara vit och det såg ju bra ut i slutet av november och i början av december... Nåja det finns ju några dagar kvar att hoppas på bättring.

Ha en trevlig kväll!

Kram//Emelie

Kommentarer
Postat av: Adam

Soft. 152 slag i minuten. Det är 9120 slag i timmen. Fy fan.

2008-12-19 @ 16:15:56
URL: http://amazingadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0