En kall vinter dag...

Ja vad ska jag skriva idag då?? Jo att det är Lucia idag och att det är bara 142 dagar kvar ( 20 veckor)  till den 4´de maj, då bebisen är beräknad att komma om han/hon nu inte är lite för tidig eller försenad. Ja idag har jag inte gjort speciellt mycke, det har vart väldigt kallt ute, en riktig fin vinter dag med solsken och många minus grader :-) mmmm, love it ;-) .

 
Detta fotot tog David idag                                    Samma med den här bilden.


På tal om bebis, jag är faktiskt lite nervös inför förlossningen, fast visst det är ju några månader kvar så jag hinner och vänja mig att det är snart dags, och ja jag tror att allt kommer att gå bra. Fast som sagt man är lite nervös..
Idag har det dykt upp en del tankar i mitt huvud gällande förlossningen, och hur jag kommer att vara som mamma, om jag kommer att bli en bra mamma, hur bebisen kommer och se ut, ja det finns många tankar i mitt huvud. Men det är ju sånt jag förhoppningsvis kommer att få svar på när bebisen väl är här.
 
Här är jag gravid i V 19 (är i V 20 nu)


Jag är så lyclkig över att jag har David, han stödjer mig till 110%, jag älskar honom så otroligt mycke. Han har verkligen gjort så jag har kommit på fötter igen. Och det är jag så glad över. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan David, jag vore ingenting utan honom. Mitt liv vore som en flugskit om jag hade inte träffat min drömprins. Och att man väntar hans barn är en underbar bonus <3. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så lycklig som jag är nu, det känns bara så himla underbart.

             
   <3 Min underbare älskling <3                           <3 David, jag älskar dig <3


Ha en trevlig kväll!!
    Kram//Emelie


Kommentarer
Postat av: Rikard

Ni är ju faktiskt jättesöta ihop :)



Snygga vinterbilder också!

2008-12-13 @ 23:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0