Bara 18 veckor kvar...

Idag går jag in i V 22, så nu är det bara 18 veckor kvar till den 4'de maj :-) . Veckorna bara rusar fram tycker jag, tyckte inte var längesen man fick reda på att man var gravid. Med tanke på att veckorna rusar fram, tänk att det är redan julafton imorgon, shit alltså, detta år har gått skit fort. Men det ska bli skönt att det är nytt år snart, jag längtar otroligt mycket till år 2009, men det kan ha med att man ska ha en liten bebis då :-) . Ja mitt liv det helt  otroligt underbart, David har förändrat det från botten till toppen. Älskar dig David så otroligt mycket <3.

Denna jul kommer jag fira här i Tallåsen och det kommer att bli mysigt, men jag kommer att sakna familjen i Värmland, har alltid firat med dom men i år är det första gången utan dom. Men det ska nog gå bra ska ni se ;-) , ska ju åka ner efter jul och träffa dom. Jag saknar alla där nere, mamma, pappa, alla syskon och mina vänner men vi kommer att ses snart. Jag får ta och önska alla en riktig GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!! Ta det försiktigt på vägarna om ni ska ut och åka, det är ganska halt.

Ha en trevligt helg!

Kram//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0