Smått och gott :-)

Jag kan inte riktigt fatta att jag redan är inne i V 20 på graviditeten :-) . Det har gått raket fort, nästan så man inte hinner med liksom. Så nu är det "bara" 20 veckor kvar till den 4´de Maj. Man längtar otroligt mycket till den dagen man har lill*n i famnen efter 9 låååånga månader i magen. Det ska bli så mysigt :-) .
Häromdagen ringde jag till barnmorskan pga att jag har fått ont i ryggen, jag har skolios så jag har haft känning av det plus att jag haft ont i ryggen som gjort att det stålat ner i ena benet. Så jag har inte kunnat ligga ordentligt eller knappt kunna gå. Som sagt så ringde jag och de sa att det kan vara ischias som jag har, det är nåt man kan få när man börjar att svanka nu när man är gravid. Visserligen svankade jag lite innan också, men det har blivit lite mer nu när magen växer :-) . Men jag fick en tid hos barnmorskan den 18 December och då ska de väl kolla blodtrycket och så antar jag.

Idag har jag vart till tandläkaren, var tvungen dit för att kolla min visdomstand som jag haft ont i i några dagar. Så nu har dom spolat rent den med koksaltlösning, vilket kändes ganska mycket eller snarare sagt det gjorde frunktansvärt ont när hon petatde där. Hon sa också att jag har en liten inflammation där, så nu är jag tvungen och skölja munnen med nåt bakteriedödande medel 3 ggr om dagen. Och om det inte går över så skulle jag tillbaka dit och kanske dra ut den :-( . Jaja det var allt för mig denna gång. Ha en trevlig eftermiddag/kväll..

Kram//Emelie

Kommentarer
Postat av: Adam

Fy fan! Hårt liv.

2008-12-09 @ 18:41:10
URL: http://amazingadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0