Barnvagnen...

Nu är man här igen då.. Vad ska man skriva i detta inlägg då? Hmmm... Jo jag har snart gjort halvtid i graviditeten, nästan vecka går jag alltså in i V 20 och det känns så otroligt underbart.. Allt har bara gått så himla fort! För 1 år sen kunde jag inte tänka mig att jag skulle va ihop med världens underbaraste kille, bo med honom i ett hus på landet uppe i Hälsingland och vänta hans barn. Min dröm har verkligen slagit in. Jag har fått allt jag någonsin har önskat mig här i livet och det är tack vare min älskling <3, älskar dig David så otroligt mycke <3 .

Idag har vi beställt en barnvagn, ska kanske hämta den imorgon :-) . Det ska bli så roligt. Jag vet att många tycker det är förtidigt att köpa en barnvagn nu (i V 19), men det var ett bra pris på den och det fanns bara 3 st kvar av just den och det pris så därför beställde vi en. Det ska bli så kul och få hem den, då kommer jag sitta och vänta tills det blir vår (nu när det äntligen har blivit vinter) så man får lägga bebisen i vagnen och gå ut och gå :-). Shit vilken underbar dröm, kan inte rikigt fatta att JAG ska bli mamma :-) , jag blir nästan lite tårögd när jag tänker på hur fantastiskt det är. Efter att jag blev tillsammans med David så har jag fått mitt liv tillbaka, det är en otrolig känlsa att för en gång skull få känna sig älskad och kunna älska tillbaka.. Ja det var allt för mig denna gång...

     Här är våran barnvagn :-)

Ha en trevlig kväll..

Kram//Emelie

Kommentarer
Postat av: Rikard

Det är så trevligt att du har kommit till vår kära familj också Emelie, det är inte alla människor som kan säga att dom lever sin dröm :).

Ni måste ju köpa en barnvagn någon gång, så det är väl lika bra att göra det när ni hittar ett bra pris.

2008-12-04 @ 00:02:18
Postat av: Jenny

Emelie, ditt inlägg berör mig! Öppenhjärtigt och kärleksfullt. Sånt får mig tårögd. Tack för att du gav mig en bra start på den här dagen.



Och PS. Jag är så glad att du och David har hittat varandra. För bådas skull. Ni är så fina tillsammans!

Kraaaaam

2008-12-04 @ 08:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0