Ett tragiskt slut på min praktik... :*-(

Min andra vecka på praktiken hann inte påbörjas eftersom hela Ljustorget har brunnit ner. Det är så himla tragiskt, jag som trivdes där :-( . Tycker så himla synd om Karin, min handledare på Ljustorget det har inte varit hennes vecka denna vecka också blir det såhär.. Kan det inte bli sämre!!? Så imorgon ska jag till AF och prata med dom, men jag antar att jag får söka en ny praktikplats. Snipp snapp snut så var praktiken slut ( på ett tragiskt sätt).

        Här brinner Ljustorget förfullt  :-(


Idag har jag vart ute och åkt spark, shit vad längesen det var och kul det var det med :-). Sen så har vi vart ute på promenad i skogen idag. Vi hade med oss svärfar, Uffe, Smilla o lilla Rut!! Det var så skönt att ta en promenad.

Ha en trevlig kväll.. Kram /Emelie

Kommentarer
Postat av: Rikard

Shit alltså, riktigt tragiskt. Har bara varit därinne ett par gånger, men det var ett kanonställe.



Mycket synd.. Du som precis börjat där också Emelie, tråkigt att det tog slut så fort. Hoppas du får en ny praktik eller jobb snart.

2008-11-16 @ 18:12:01
Postat av: Jenny

Förvisso kan man tänka sig att just den typen av butik ligger i riskzon för brand, men ändå - vilken jäkla otur! Hoppas ägaren försäkrat sin butik och kan starta om på ny kula...

2008-11-16 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0