händelserik dag.

Det var en gång en dag i november då datumet pekade på 16 och vi var ute i skogen med vovvar och pappor. Det var roligt och skönt som sånt brukar.

       DoggyRiders

Håkanbråkan var över och spanade in vårat hus idag, vilket var trevligt naturligtvis. Han var köpt en grå/silver färgad Peugeot 307 tror jag det var.


Emelie har idag även tagit den första sparkturen vilket var coolt.


                                         Racersparken

Imöra ska jag till AF. och visa att jag vill ha jobb, vilket även Emelie måste nu antar jag.
Nåja ha det gött old folk.    ;-)
/Davie

Kommentarer
Postat av: Rikard

Jasså, sparkväder redan? =). Trevligt också att se att du använde plural på pappor! Det var ju trots allt 2 pappor och 2 mammor i bilen (om man räknar med Smilla...)

2008-11-16 @ 18:56:27
Postat av: Jempan

Det ser härligt ut med sparkåkning! Här har snön fallit under dagen men mycket tveksamt om den ligger kvar, det är lite för varmt. Bra att ni har varit ute och vallat far och hundar (eller om de har vallat er?).

2008-11-16 @ 18:57:42
Postat av: Jempan - igen

Lycka till med jobbsökeriet - båda två!! Förstod jag rätt att ni firat pappa nu i helgen? Blev han glad för våra presenter?

2008-11-16 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0