Lite av allt....

Idag har det snöat hela dagen, det är så mysigt med snö och vinter. Jag gillar vinter för då kan man åka slalom vilket jag älskar men denna vinter får jag stå över, får vänta tills bebisen har tittat ut. Så nästa år ska jag nog satsa på att åka lite slalom ;-) . Sen så har jag bakat lite pepparkakor och det var nice. Ska väl baka lussekatter också, men får ta nån dag när man känner för det. Inte nog med att jag har bakat jag har satt upp nya gardiner i gästrummet och sovrummer, det blev jätte mysigt. Ska väl fortsätta och sätta upp gardiner i köket, finrummet och tvrummet nu under veckan så det blir lite advent fint :-) . Imorgon går jag in i V 18, tycker att det har gått jätte fort och magen ja den växer :-) . och på fredag ska jag och älsklingen på Ultraljud det ska bli så spännanden och se vad det är för en liten knodd man bär på. Ja sen på söndag firar jag och älskling 6 månader som förlovade och ja det sååå himla underbart. Jag älskar honom så otroligt mycke <3 . Ne det allt för mig denna gång. Shit vilket dåligt inlägg, men det får duga :-) .

Ha en trevlig kväll!
//Emelie

Kommentarer
Postat av: Rikard

Kommer ni alltså få reda på om det blir en pojke eller flicka på fredag?

2008-11-25 @ 20:08:38
Postat av: Anonym

Ja kanske, det är inte helt säkert att man får reda på det då.. Men om det är möjligt så kommer vi ta reda på det :-)

2008-11-25 @ 20:48:00
Postat av: Göran

Jag tyckte det var ett bra inlägg. Kul att ni pysslar så mycket i huset. Ska bli jättekul att se när jag kommer upp till jul!

2008-11-25 @ 23:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0