Min mage och lite till....

Ja nu är jag i V 16 i min graviditet :-) och allt har gått bra hittills. Jag mådde visserligen illa i början o var väldigt trött men illamående har försvunnit nästan helt men trött det är jag fortfarande, men livet går vidare lite trötthet har ingen dött av :-P
Idag har jag gjort min andra dag på Ljustorget och det gick betydligt bättre, hade inte sönder några ljus iaf och det är bra :-) , hoppas det går lika bra imorgon med, men det tror jag att det gör.. Förresten bara så ni vet så är jag ingen bra bloggare, brukar inte blogga liksom så det här är lite nytt för mig, så om det bara står strunt och inge vettigt så är det jag som är dålig på att skriva. Hoppas ni har överseende med det ;-) . Tack på förhand :-P . Ha en mysig kväll.. Kram// E




Min mage i V 16

Kommentarer
Postat av: Rikard

Det börjar ju synas fint nu :)

2008-11-13 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0