Snölekar

Det snöade idag och David samt Emelie började skotta för första gången sen de flyttat till sitt hus.
När jag såg det tog jag på mig mitt koppel och sprang för allt var mina fyra ben bar över till dom för att underhålla dom.
Det blev en lek full av glädje (som det så ofta blir mellan hundar och människor när det underhåller varandra trots att dom är helt olika raser). jag bifogar några bilder.


Uffe Svender
(gästbloggare)







                                                                                 Äntligen hemma i soffan igen

Kommentarer
Postat av: Rikard

Skulle just vilja se tangentbordet som detta skrevs på med dom där tassarna :)

2008-11-24 @ 17:32:00
Postat av: David

Ja det finns ett speciellt "doggyboard" för stora Berner Sennen hundar. ;-)

2008-11-24 @ 17:43:59
Postat av: Göran

Schyssta bilder både inomhus och utomhus! Fortsätt fota! Det har snöat här också, faktiskt. Mycket trevligt.

2008-11-24 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0