Imorgon är det Ultraljud.

Ja imorgon ska vi på Ultraljud då, det ska bli så spännande.. Jag längtar verkligen dit :-) . Ska bli kul att se vad det är för en liten prins eller prinsessa som bor i magen. Så antingen i morgon eller på Lördag kommer vi att uppdatera här på bloggen hur det gick på UL, kanske till och med sätta in en liten bild på bebisen.. man vet aldrig ;-) . Ja vad gör jag idag då?? Jo jag sätter upp andra mer juliga gardiner i köket, det blir jätte mysigt. Och sen om jag orkar så ska jag kanske baka lite lussebullar, men bara om jag orkar som sagt. Ne nu ska jag gör det lilla sista som är kvar i köket. Men ha en trevlig kväll.

Kram//E

Kommentarer
Postat av: Jenny

Spännande!! Ultraljud och små bultande hjärtljud gör det hela mer verkligt. Hoppas ni kan lägga in bilden på bloggen.

2008-11-27 @ 22:09:07
Postat av: Jenny -igen

Har inte varit inne på några dagar och såg först nu att ni har ägnat er åt bilder-på-uffe-orgie den senaste veckan. Han är snygg den där lurviga, delvis dregliga och charmiga killen!

2008-11-27 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0