13 dagar kvar

Ja nu är det bara 13 dagar kvar tills våran skatt är beräknad att titta ut. Snacka om att man längtar, vill ju ha bebisen nu ju. Men men det är bara att vänta och se när det dags. Förhoppningsvis så vill han/hon titta ut väldligt snart :-) .
Jag tänkte jämföra min mage i V 15 och V 39.. Ni kanske ser att det är en liten skillnad på storlek :-) . Nu är man ju lika smidig som en elefant typ :-) . Imorgon bär det av till BM, det är den vanliga rutinkollen liksom, men det ska bli skönt att gå dit för se så allt är bra med våran skatt. Bebisen hade lite hicka i morse, så mysigt så :-) . Detta inlägg blir väldigt kort, kommer inte på nåt att skriva liksom. Ne nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på tv och äta chips.. mmm muma :-)


                               
  Här är jag i V 15 :-)                                                          Här är min tjocka mage i V 39 :-)                                                                                                           

Ha en underbar kväll!!

Kramar från Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var länge sedan jag tittade in. Det har hänt en del med mag-storleken... Herregud - hur kan lilla du bära runt på den där jättemagen?! Håller tummarna att allt går bra hela vägen till bebisen vilar i er famn.

Kram

2009-04-21 @ 21:36:17
Postat av: Rikard

Jaa det är klart att bebisen får hicka o så antar jag, har inte tänkt på sånt innan, måste kännas lustigt :)

2009-04-22 @ 22:17:26
Postat av: Adam

Grattis :)

2009-05-02 @ 01:25:40
URL: http://ihatewhitepeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0