Snart är du här <3....

Idag den 4 April är det bara 30 dagar kvar till våran skatt ska kika ut, men förhoppningsvis kanske den vill titta ut lite tidigare. För nu är jag trött på och va gravid, jag ska visserligen inte klaga på att vara gravid för det finns ju en del människor som inte kan få barn vilket är väldigt synd! För dom går miste om nåt väldigt fantastiskt, att vara gravid är ju rena lyckan! Men som sagt just nu är jag trött på det, känner mig lika smidig som en elefant och lika vig som 90-åring :-) .

Vad har man gjort idag då? Jo jag har varit ute en hel del. Det har ju varit rena våren ute idag, varmt och skönt. Och att solen har varit framme precis hela dagen har ju sååå underbart! Shit, vad jag älskar våren, man blir så glad i hela kroppen liksom. Det är ju så mycke man vill göra när sånt här väder. Hoppas bara att det går fort när snön smälter bort, det har visserligen smält en hel del, men vi har väl ca 2 dm kvar på delar av gräsmattan..
Ne nu ska jag gå och göra lite mat sen ska jag sätta mig framför tvn och jäsa lite ;-) ..

Här är min gravidmage, är nu i V 36 ( går in i V 37 på Tisdag)

                 


Ha en trevlig kväll!!


Kramar//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0