Fastfryst

Fastfrusen är orden på hjärnan så här dags på dagen. Man har sökt jobb utav bara satan den sista tiden utan något vidare resultat. Men man ska väl leva på hoppet,
men det får gärna snabba sig på det där "hoppet"
som alla pratar om.
Man söker allt man hittar, att välja yrke vore en lyx,
någon som har ett jobb över?
Annars kan man ju tänka sig fastfrusen på
annat vis eftersom det är så kallt att man får
ont i ansiktet ute och har varit så förlänge.

Annars så närmar sig födelsedagen med stormsteg
och man ser fram emot lite fika och så med nära och kära.

För att fördriva tiden under dagarna (och man
 tröttnar på att slipa och måla över allt, tro mig)
så kollar man på onödigt mycket tv, eller snarare video.

Mina favoriter är Top Gear som antagligen är det bästa motorprogrammet och det bästa programmet generellt måste jag säga.Annars är den gamla Tv-serien Twin Peaks klockren, den är dock ganska svår att beskriva för den oinvigde.
Emelie har gått in i den sista 3e delen av sin graviditet och hon är verkligen höggravid kan jag säga.



/ ha det göttans nära och kära
David

Kommentarer
Postat av: Rikard

Fin morgonsol :)

2009-02-12 @ 20:43:04
Postat av: Laila

Smilla har avverkat ½ tiden, men jag har en känsla av att hon tar Emelie på upploppet :o)

2009-02-12 @ 23:45:09
URL: http://amazingadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0