Snö snö snö

Snö, snö och snö är på hjärnan så här dags i slutet av helgen.
Det har istort sätt snöat här hela tiden i helgen.
Men vad gör det?vi är ju klar med väggen så allt här är bara bra ändå ;-)


Som synes är det inte målat och så men det kommer sen.
Tack till alla berörda hjälpredor som gjort detta möjligt, det var ett stort jobb och resultatet blev helt kanon.
Annars har helgen gått enormt fort och jag har börjat kikat på en önskelista (fyller år i helgen ju) som vanligt är det svårt att skriva ihop en sådan, men here goes:

Stövlar
Presentkort på synsam (finns nog inte tid att sätta i linser mitt i natten för blöjbyte i vår)
Ipod Touch (självklar önskan)
Ny mobil
Strumpor och kalsonger.
Byxor och tröjor.
Refill till Telia kontantkort
Nappflaskvärmare (sån där som man kan ha i bilen och i vanlig kontakt)
nagelsax för bebisar
Bebistermometer (örat)
Badtermometer (bebisen måste ju bada)
Vedklyv
Motorsåg
Skruvdragare
Slipmaskin (obs man behöver inte köpa de dyraste verktygen, det finns ju billigare märken)
Nätverkskort till Xbox 360, trådlöst (Ricky vet vad det är)
Hamilton DVD Boxen



Ha det gött allesammans

David

Kommentarer
Postat av: Laila

Ja det var ju lite att välja på...

2009-02-09 @ 14:32:35
Postat av: Adam

Jag ska ge dig allt jag kan... typ.

2009-02-10 @ 18:45:06
URL: http://amazingadam.blogg.se/
Postat av: Håkan

En smäll på käften ska jag nog kunna avvara S

2009-02-12 @ 16:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0