Jag saknar alla <3<3

För en gång skull är det lite mildare ute, men fortfarande minus grader. Jag tycker det ska bli våren och varmt, är så trött på den här snön! Jaja, jag ska väl vara tyst, det är ju bara februari så man kan väl inte begära så mycket mer av denna månad. Idag har jag nån sådan här *saknar alla mina nära och kära-dag!* , jag saknar min mamma, pappa, syskonen med familj, vännerna ja alla som finns nere i värmland! Men jag hoppas att vi ses snart, ska bli så skönt att få träffa er! Sen saknar jag Carro och Shadow (lillfisen) så klart . Var så längesen vi sågs, men hoppas vi kan träffas snart, vore såå kul!! Som sagt, idag har jag en *saknar alla-dag*, men det är väl normlat!
Ne nu ska jag gå och se vad älsklingen gör, han är sjuk stackarn! Hoppas du bli frisk snart älskling!! Jobbigt och se dig må dåligt. Här kommer det en fin bild på David när han har på sig min fiiina mössa :-)


   
    David, jag älskar dig <3<3

Ha en trevlig kväll!!

Kramar//Emelie

Kommentarer
Postat av: Rikard

Gulligt :)

2009-02-27 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0