Bara 10 veckor kvar..

Idag går jag in i V 30, så ja nu är det bara 10 veckor kvar till förlossningen. Shit alltså vad tiden har gått fort, tyckte inte var länngesen man fick reda på att man var gravid :-) . Men det är såå underbart att veta att ska ha barn och jag längtar så otroligt mycket efter lill älsklingen!
Idag har jag och David börjat i en föräldragrupp, det var trevligt. Vi var väl enda paret som ska ha i Maj. Dom andra skulle ha typ i slutet av April! Men annars var det som sagt trevligt. Ska dit i gen nästa Tisdag och då ska vi prata om smärtlindring, det ska bli intressant, så man vet lite vad som finns liksom.
Från det ena till det andra, jag gör min näst sista vecka på praktiken, det känns lite tråkigt. Men men sånt är livet. Får väl se om jag ska ut på praktik i Mars med, men då kanske jag ska försöka gå halvtid (om man får) . Hmm jag funderar på när jag ska åka ner till värmland igen, vill gärna dit en gång till innan man får bebisen liksom! Så funderingen är om man ska åka ner i slutet av Februari eller början av Mars.. Jag saknar alla nere i Värmland så otroligt mycket, har lite hemlängtan men det är väl normlat! Sen vill jag ju hämta lite bebiskläder också. Ska bli roligt och få lägga det i byrån, bebisen egna byrå :-) .Ne nu ska jag gå upp och ta ett varmt och skönt bad, sen ska jag slappa framför tvn innan jag ska sova! Här kommer det en liten fin vinterbild. Visst har vi mycket snö!!?!






Ha en underbar kväll!!

Kramar// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0