Hemma igen!

Nu var man tillbaka i Tallåsen igen då efter en hel vecka i Värmland, det var så skönt att vara hemma såpass länge så man hann och träffa alla. Vi har haft det hur mysigt som helst, saknar dem redan faktiskt. Jaja, jag ska väl försöka åka ner en gång till innan bebisen anländer, har ju lite saker kvar där som jag ska hämta. Och sen kanske dom kommer upp och hälsar på, man vet aldrig ;-) .
Från det ena till det andra, jag tycker konstigt nog att det är skönt att julen är över, skönt att man är på väg mot ljusare tider. Är lite små trött på att det ska vara så kallt och på all snö, men jag får väl stå ut med det i nån månad till. Jag överlever nog :-) . Ne nu ska jag nog börja att ta bort lite tomtar det ska bli nice.

Ha en trevlig dag!!

Kramar// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0