Vart hos BM idag...

Idag har jag och älsklngen varit tiill BM för kontroll.. Allt såg jätte bra ut och bebisen hjärtslag var på 144 slag per minut. Också mätte hon SF måttet på magen som var på 23 cm. Det var bra sa hon!! Ja jag är som sagt gravid i V 25 så det är bara 15 veckor kvar :-) . Hoppas dom veckorna går fort..
Jag frågade BM och smärtan i svanskoten och det var foglossning, det var det jag nästan trodde, så ja jag ska väl kanske beställa ett stödbälte som gör så att typ klämmer ihop höterna.
Igår tror jag bebisen hade cirkus inne i magen, snacka om att den höll på då, den vände och vred på sig hela tiden, men det var mysigt faktiskt, det börjar bli lite trångt inne i magen nu, bebisen växer ju för var dag som går. Mysigt och underbart!! David, du kommer att bli en fantastisk pappa. Du, jag och bebisen för evigt <3<3 . Älskar dig David nu och för alltid!!

Nu ska vi strax klä om sitsen på kökssoffan och montera ihop den, det blir nog vackert det ;-)

Ha en underbar kväll!!

Kramar Emelie

Kommentarer
Postat av: Rikard

Haha, cirkus i magen :), hoppas ni knäpper ett kort på kökssoffan sen så man får se hur det blir.

2009-01-16 @ 13:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0