jag ska måla hela världen lilla mamma

Vi har målat nästa hela helgen (bort sett den självklara fikan på Finess med Håkis). Vi är dock ej helt klar med att måla den lilla kökssoffan (den har alltså stått hemma hos min mormor i farsta sthlm tidigare). Det är inte lätt att få bort den röda betsen och få den vita färgen att inte vara rosa.
Men snyggt blir det kan jag lova, bilder ska nog dyka upp senare i veckan skulle jag tro.
Annars så "by popular demand" så kommer en bebismage bild på den gravida donnan i vecka 24 (redan snart v25 shit alltså, hehe)
Emelies Mage V24


Kylan har för tillfället gett sig nu är det iaf varmt ute (äntligen som herr Fylking brukar säga).
Det har verkligen inte varit varmt sen vi kom hem från Värmland.

Annars så önskar jag vår senaste nya myndighet NCT (Nationellt Centrum för Terrorhotbedömning) välkommen i det svenska samhället, hoppas ni hittar några terrorister att jaga bara nu då, det verkar ju för övrigt vara populärt att jaga sådanna i västländerna. (även om det rent faktiskt saknas just terrorister).
Menar den galning som spränger en konsum butik i fittja lär knappast vara terrorist, galen och troligen har han hål i huvudet är en troligare orsak.
Men att blogga om Israel-Palestina konflikten eller vad den nu ska kallas lär inte behövas, den som är för den, har en del kvar till vanligt mänskligt förstånd.
Troligen kommer det en artikel av Guillou snart som är värd att läsa om det ämnet istället om ni råkar vara intresserad.

Annars är det väl mest jobbsökning på agendan här, det och vänta på våren av olika anledningar hehe.

Ha det göttans folk och fä oavsett om ni bor i Hälsingland, Värmland eller bara i sverige rent allmänt  ;-)
/David

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0