La grande del soffo

Som utlovat tidigare skulle det publiceras en bild på den gamla soffan som våran mormor hade i Sthlm.
Den var alltså rödbetsad med rött tyg, så det blev ett lyft i våran kök måste jag säga ;-.)
Annars så händer inte så mycket i helgen, blir nog väldigt lugnt.
Vi funderar på att röja undan i förrådet under trappan och göra ett skafferi av det, när vi började rensa lite och råkade lyfta lite på plastmattan så hittade vi något som vi verkligen inte var beredd på. (mer än så tänker jag inte säga i det här läget faktiskt)  ;-)  hehe. Men om vi fortsätter så kommer vi få det coolaste skafferiet i byn utan tvekan ;-)

kökssoffa
Antar att fam svender känner igen denna?

ha det göttans allihopa.
David

ps om det finns någon som är intresserad av F1 så kan jag informera er om att Toyotas nya F1 har visats.
ds

Kommentarer
Postat av: Göran

Vad snygg soffan blivit! Bra jobbat! Och vilken cliffhanger om skafferiet... Uppdatera!

2009-01-16 @ 20:46:09
Postat av: Rikard

Läcker soffa :), precis som min veganske bror är jag sugen på att veta mer :D

2009-01-16 @ 22:58:02
Postat av: Jenny

Hade höga förväntningar - och de blev infriade med råga! Mycket snyggt gjort!!

2009-01-18 @ 22:47:57
Postat av: Laila

Fin blev den, med kudde och allt. Den som pappa ville elda upp i somras...

2009-01-19 @ 00:12:39
Postat av: Adam

Bra, vart står den?

2009-01-19 @ 12:55:29
URL: http://amazingadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0