Längtar till våren..

Ja nu sitter man här igen då, så ja vad ska man skriva för nåt roligt denna gång då? Hmmm, igår var jag iväg och hörde efter en praktikplats på en parfymaffär men tyvärr så fick jag ingen, det känns som om jag ger upp hoppet snart om en praktikplats innan mammaledigheten, men men det märks väl. Och både igår och idag har jag och David målat (renoverar en kökssoffa och en spegel), det kommer att bli hur bra som helst. Bilder på kökssoffan och spegeln kommer när de är färdiga :-) . Ja från det ena till det andra, jag vill ha vår... Är trött på vinter och minus grader, vill att det ska vara varmt och skönt och att bebisen är här. Längtar efter den lill*n så innerligt mycke ( ca 15 veckor kvar). Men jag får väl stå ut i några månader till. Ne nu ska jag gå och måla lite, ska bli kul!!



                                 
                   Jag och älskling!!                                       Här är älsklingen nyårs fin!                  


Ha en trevlig afton/kväll!!

Kram//Emelie

Kommentarer
Postat av: Rikard

Får man se någon bild på magen snart då? Var ett tag sedan man fick se :)

2009-01-10 @ 15:58:18
Postat av: Laila

Åh vad fina ni var i nyår. (fast det är ni ju alltid)

2009-01-10 @ 19:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0