Praktik på måndag :-)

Jippi, på måndag börjar jag på praktik, ska vara i en klädbutik! Ska bli lite skönt att få komma ut lite innan jag ska vara mammaledig. Så om jag orkar med det så blir det hela februari (alltså 4 veckor). Men som sagt, jag ska ta en dag i taget och se om jag orkar med det pga av min ischias och foglossning, men jag hoppas att jag klarar av det :-) , vore så skönt om jag slipper sjukskriva mig redan nu! Jaja nog med det, idag har vi vart och köpt lite bräder till öppningen vi gjorde, ska ju sätta på lister och så. Det kommer att se kanon snyggt ut när det bli färdigt :-) . Jag antar att jag eller David kommer att sätt in bilder på det sen när det är färdigt. Väntar man på något gott så väntar man inte förlänge ;-) .
Ne nu ska jag gå och gosa med Rut, hon ligger berdvid här och sover! Jag lägger in ett par bilder på min STOOORA mage, får vi se om ni tycker att den har vuxit lite.. hihi  :-) .


                        
               Gravid i V 27 :-)                                         Jag och min älskling på min 22-årsdag


Ha en skön och trevlig helg!

Kramar//Emelie

Kommentarer
Postat av: Rikard

Magen är ju tokstor nu :)

2009-01-30 @ 17:11:52
Postat av: Fralllan

Nu har den blitt rätt stor ja..=) Mysigt!

Grattis te praktiken oxå,hoppas de går bra..=)

Kram

2009-01-31 @ 18:29:40
URL: http://frallllan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Den har växt en hel del! =) Kul me praktik också, gumma

2009-01-31 @ 20:41:33
Postat av: Svärmor/Farmor

Om jag räknar rätt så är det endast 13 veckor kvar,

oj vad fort det går och vad vi väntar och längtar!

Kram

2009-02-02 @ 00:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0