Idag fyller jag år!!

Jippi, idag fyller jag år, blir hela 22 år ung (eller gammal). Nu är det bara 43 år kvar till pension :-) , ne då, så ska man inte tänka. Man ska leva livet medans man kan.. hihi.. Ja vad har jag annars gjort idag då?? Hmm, inte mycke förutom att svärföräldrarna, Rikard och Adam har vart här och firat mig.. Fick jätte fina presenter. Tack för alla presenter jag fick, dom kommer väldigt mycke till nytta. Det är precis vad jag behövde!! Tack älskling för dom fina presenterna. Tack även till systeryster som skickade en jätte fin present, den har jag på mig nu :-) . Sen även ett stort tack till min mor och far för dom enormt bra presenterna, är jätte glad för allt jag har fått och får!!
Ja från det ena till det andra, nu är det bara 99 dagar kvar till förlossningen (har börjat med nedräkningen nu). Jag och David längtar enormt mycke efter dig lill snosen i magen <3 . Det kommer bli så himla skönt när du en vacker dag kommer att ligga i våran famn. Längtar efter att få känna din underbara bebisdoft, din mjuka hud. Du är allt vi vill ha lill snosen!! Ne ni gott folk, nu ska jag nog kanske diska lite, tråkigt men sant :-) . Måste göra nåt tråkigt fast man fyller år, David är ju ändå inte hemma just nu, han håller på och bär sängar, så snart så kommer vi ha en 180  säng (dubbelsäng) istället för en 140 (liten dubbelsäng).. Det kommer att kännas såååååå skönt med en stooor säng.. hihi..





                  Magen i V 25


Ha en trevlig kväll!!


Kramar//Emelie

Kommentarer
Postat av: Göran

Grattis på födelsedagen Emelie! Tyvärr kunde jag inte vara med själv däruppe men det låter som att ni hade det trevligt ändå. Kul att du gillade presenterna också. Shit, magen börjar bli stor!

2009-01-25 @ 21:48:43
Postat av: Adam

Gratulerar. :)

2009-01-26 @ 00:34:11
URL: http://amazingadam.blogg.se/
Postat av: Rikard

Så tjusiga kläder du fick :)

2009-01-26 @ 20:09:21
Postat av: Svägerskan

Sorry för sen gratulation. Jag visste inte att du fyllde år. Men mitt grattis är stort och varmt!!

Kram

2009-01-26 @ 22:16:23
Postat av: Svägerskan

Har missat att du fyller år, men här kommer ett stort och varmt grattis från Västerås!!

2009-01-26 @ 22:18:44
Postat av: Svägerskan

Jag har missat att du har fyllt år - sorry! Men här kommer ett stort och varmt grattis från Västerås!!!

2009-01-26 @ 22:20:31
Postat av: Svägerskan

Jag har missat att du har fyll år - sorry! Men här kommer ett stort och varmt grattis från Västerås!!!

2009-01-26 @ 22:21:37
Postat av: Terroristen

För att ni inte ska tro att jag blivit helt besatt av att gratulera Emelie måste jag bara skylla på att mina kommentarer aldrig gick iväg när jag tryckte på skicka-knappen. Men plötsligt fanns de där - allihopa. Jag tror att det nu framgått att jag gratulerar Emelie på hennes 22 års dag...

2009-01-26 @ 22:24:14
Postat av: Emelie

Tack så mycket!!

2009-01-27 @ 09:25:10
Postat av: Rikard

Svägerskan: Tror att kommentarerna måste godkännas av David och Emelie för att synas? =)

2009-01-27 @ 23:32:09
Postat av: Adam

Jag visste inte att eko existerade på nätet. Skumt...

2009-02-06 @ 14:55:29
URL: http://amazingadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0