Linnéa, vi älskar dig!!..

Kommer du ihåg den dagen du sa att vi skulle ha barn?
Minns som det var igår för du sa det så bra, att jag fällde en tår
All den tid, all den frid jag tros spilla, fick mig att se
Från ett annat perspektiv

 

Alla fina sidor du har, allt du ger och allt du tar
Tack du underbara ting, att du är min

 

Det bästa som finns är du och jag,
Nu står vi här som mor och far
För det bästa som finns är du och jag
Nu står vi här med vårat barn


Kom och ge, kom och ta, det är så det ska vara
Minnen som fäster, livet som leker
Barnaben fulla med spring
Spring mitt barn, låt oss få följa med på din färd
Vart än den bär

 

Alla fina sidor du har, allt du ger och allt du tar
Tack du underbara ting, att du är min

 

 Det bästa som finns är du och jag,
Nu står vi här som mor och far
För det bästa som finns är du och jag
Nu står vi här mitt kära barn


Alla fina sidor du har, allt du ger och allt du tar
Tack du underbara ting, att du är min

 

      

Ha en underbar dag!!

Kram från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0