Nu börjar det närma sig....

Idag går jag in i V 33, så nu är det alltså bara 7 veckor kvar (kanske mindre t.om, man vet aldrig) . Ja vad har jag gjort idag då? Jo jag har jobbat, har börjat på en ny parktikplats eftersom den andra praktiken tog slut. Men jag är i samma branch fortfarande dvs butiksbiträde i klädbutik :-) . Det är väl rätt okej, men jag är mer än lovligt trött i både kropp och huvud. Men man har ju rätt att vara det nu när man är höggravid :-P. Jag ska bara parktisera denna månaden ut och sen ska jag troligtvis ta föräldraledigt. Jag vet att jag inte kommer att orka jobba sista månaden, man blir ju liksom inte lättare ju längre man går. Ska bli roligt och se hur mycket man har gått upp i vikt, ska ju till BM (Barnmorskan) imorgon och mäta SF måttet på magen, ta blodprov och väga mig. Sååå spännande :-D .
Hmm, vad ska man skriva mer, jo i helgen var vi till värmland och hälsade på. Det hur trevligt som helst! Har saknat dom så otroligt mycket så det var liksom skönt att få komma hem. Fast jag hade velat stanna ett par dagar till, men eftersom jag började på en ny parktik igår så var vi tvungen och åka hem. Jag kan säga er att det var mer än roligt att köra, för det var ett rent skit väder. Det snöa och blåste hela vägen upp till Ljusdal, så det tog extra lång tid att köra hem. Vi kunde ju inte köra i mer än 70 km/h typ. Men men vi kom hema hela i alla fall och det är väl tur. Ne gott folk nu ska jag gå och göra lite mat, är hungrig..
Här kommer det en bild på min mage i V 32 (alltså förra veckan)...


           Gravid i V 32 :-)


Ha en trevlig kväll..

Kram//Emelie

Kommentarer
Postat av: Rikard

Herregud vilken härlig mage du har fått :)

2009-03-11 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0