Linnéa 6 månader!!

Idag blir Linnéa 6 månader, alltså fasen vad tiden går fort.. Redan 6 månader, tyckte det inte alls var längesen man fick reda på att man var gravid =) . Aja, tiden går fort när man har roligt!!
Hmm, idag tänkte jag åka in till köpingen en sväng, ska köpa en lampa åt Malin (syrran) som hon har titta på. Bäst och passa på när den ändå finns liksom. Sen ska jag nog köpa en liten present till Linnéa som hon ska få när David kommer hem. Annars så kommer min dag bli lugn, kanske ta en liten promenad i det fina vädret, slappa och bara vara liksom =).
Ne gott folk nu ska jag gå och äta lite frukost, börjar bli hungrig. Men ni får ha en skön dag!!


Jag och Linnéa för 6 månader sen =)

Ha en trevlig helg med Halloween och allt!!

Kommentarer
Postat av: Carro - Bebis i magen ♥

Ja men verkligen :D

2009-11-10 @ 18:03:52
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Linnéa

Mysigt =)

2009-11-11 @ 09:13:53
URL: http://ljusdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0