Dagis....

Hej hopp nu är jag tillbaka...igen =) . Se om jag har nå intressant att skriva om då?? Hmm..aja det märks väl =) .
I måndags börja vi att skola in Linnéa på dagis, och det går hur bra som helst. Idag var hon där själv ca 1 timme och ja hon var hur duktigt som helst, hon var inge ledsen eller nå.. Jag är så stolt över våran solstråle. Det märks att hon trivs bra på dagis och det är väl tur, det hade nog varit ganska jobbigt om hon inte trivdes.. Imorgon ska hon få vara på dagis själv igen, för då ska jag och älskling på begravning. Ta ett sista farväl av min älskade svärmor! Så då ska Linnéa som sagt få vara på dagis en liten stund. Ja nu är det inte länge kvar tills jag börjar jobba, känns ganska spännande.. Dock ser jag inte framemot att pendla varje dag, men vafan det får la gå.. Ska bli skönt att få komma ut och göra nå annat än och sitta hemma och uggla =) .
Ne nu ska gå och göra lite nytta här hemma innan Linnéa vaknar!! Men ni får ha en underbar dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0