Update...

Om 10(!) dagar är det julafton, shit vad tiden går fort.. Man hinner liksom inte med.. Aja, men sånt är livet =) .
Det var ett tag sen man blogga också, har liksom inte haft den tiden eller orken eller lusten till att göra det.. Ska försöka bli bättre på det! Är det nån som vill att jag ska skriva om nå speicellt på bloggen så säga gärna till!! Blir ju lite roligare då kankse =) .
Sen har jag lite funderingar på att ha frågestund, men det var sååå dåligt med frågor förra gången, så jag väntar en stund till med det!! Ska kanske ställa ett kvar gällande frågestunder på bloggen! Minst 10 frågor annars ingen frågestund..hehe vad sägs om det??

Igår var jag och sambon på luciatåg på dagis, det var såå himla fint, det värmde verkligen i hjärtat! Linnéa var ett tomtenissa =). Såå skönt att hon trivs så bra på dagis, knappt så hon vill med hem när man hämtar henne ju, och det är ju jätte bra för då vet man som sagt att hon trivs.

Jaha just nu känns det som om jag har väldigt mycket att skriva om eller mycket o mycket, endel iaf =) .

Från det ena till det andra, jag ska inom en tid läggas in med Linnéa. Hon ska ta ett 12 timmars blodprov. De tar alltså blodprov typ var 20onde minut under 12 timmar (på natten). Det kommer nog va en av de värsta nätterna i mitt, sambons och Linnéas liv.. Eftersom Linnéa har sån sjukhusskräck så det är så fruktansvärt jobbigt för henne, och det gör så olidligt ont i mammahjärtat på mig =( . Ne, det ser jag verkligen inte fram emot.. Men ack så skönt när allt är över.  Hoppas bara att det blir väldigt snart!! Orkar bara inte gå och vänta, vänta och åter vänta hur länge som helst!!

Snart är kursen jag går på slut också, den 11 Februari är det meningen att man är utbildad till för att jobba med allt inom handel typ! Men jag kan inte påstå att det har vart nån bra ordning på denna kurs.. Jag fattar inte vad de håller på med. Man har vart ledig till och från, ingen lärare vissa dagar osv.. Så jag kan bara ge denna kurs en massa minus.. Det enda positiva är att man har fått sååå underbara vänner och jag har stärkt mitt självförtroende förvånatsvärt mycket.. Så det är verkligen ett stort plus..

Ne nu har jag inte så mycket mer att skriva om.. Ni får ha en underbar dag, hoppas vi hörs innan jul!! Om inte så får ni ha en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!

Bjuder på en fiin bild på våran söta tomtenissa =)


Kommentarer
Postat av: David

Hon är så söt på den bilden ju, man kan ju inte annat än att bli stolt ;-)

2010-12-14 @ 13:19:42
Postat av: Janeth

Hej.

Kikade in på din blogg och tycker den är fin. Visst är det skönt att skriva ner några ord då och då?

Så himla söt din lilla Linnea är. Hur gammal är hon? Vad är det för prover som ska tas på henne så ofta? Jag håller tummarna i alla fall för att allt är okej!

Kram Janeth

2010-12-14 @ 13:21:17
URL: http://magnussons.zoomin.se
Postat av: Stina Persson

Hej! Vad söt hon är! Lite lik mamma tycker jag..

God Jul & Gott nytt år! Kram /Stina

2010-12-14 @ 19:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0