Till min David

Till min David!


Det vackraste jag vet
är att se dig när du sover
Här råder stilla frid
och jag glömmer både rum och tid


Du ligger här bredvid
och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig
är det vackraste för mig


Så sagolikt det är
att se morgondimman lätta
när mörkret sakta flyr
och att se hur dagen åter gryr


En kylig morgonbris
sakta sveper genom rummet
Jag kryper tätt intill
lycklig för att du finns till


Stunder av stillhet
ett ögonblick av ro ibland
Stunder av lycka
att bara ha varann


Det är en rikedom
att få älska och att älskas
Vår kärleksvarsamhet
är det vackraste jag vet


Det vackraste som finns
är att vara någon nära
när månen lyser klart
över skog och mark så underbart


Du ligger här bredvid
och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig
är det vackraste för mig


Stunder av stillhet
ett ögonblick av ro ibland
Stunder av lycka
att bara ha varann


Det är en rikedom
att få älska och att älskas
Vår kärleksvarsamhet
är det vackraste jag vet


Du ligger här bredvid
och jag känner hur du andas                                                      
Att älskas utav dig
är det vackraste för mig!


Jag älskar dig så otroligt mycket, är så glad att du finns i mitt liv..




Kommentarer
Postat av: David

Tack älskling det var vackert raring. Älskar dig djupt raring

2010-06-19 @ 14:20:47
Postat av: Alexandra

Jodå det är bara bra med oss. HUr är det med er? Det var länge sen nu! .. Kram

2010-07-10 @ 20:49:24
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja alldeles för fort. Hur är det med er? Länge sne nu ju kram

2010-07-19 @ 06:34:38
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kan du ta lite kort på linnea?

Jadå med oss är det bara bra.. dumt o klaga faktiskt. Kram

2010-07-19 @ 20:36:35
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥

hihi tack så mkt :) kul att höra att du läser den :P

2010-07-27 @ 13:19:52
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0