Hösten...

Alltså jag har tamigf*n ingen blogglust nå längre.. Jaja, man får väl hoppas att den kommer tillbaka snart då. Ja vad har jag gjort på sistone då, jo vi har fixat iordning Linnéas rum så nu har hon ett eget rum. Och så håller jag på och pluggar är redan inne på 6e veckan nu, har BARA 16 veckor kvar typ..
Jag ska ta nåra bilder på Linnéas rum sen för jag vet att det finns några som vill se hur fint hon har fått det =) . Men jag får göra det när hon har vaknat för just nu ligger hon och sover!
jFrån det ena till det andra på tisdag ska jag äntligen klippa mig, ska bli skönt!! Och jag tror jag vet hur jag ska ha, men jag tänker inte säga nå. Det kommer upp en före och en efter bild senare i veckan! Jaja jag har inte så  mycket mer att skriva om just nu men jag slänger in lite bilder på våran prinsessa. Och lite senare idag kommer det bilder på hennes rum!!






Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0