Saknaden..

Jaha nu är jag här igen. Men det är så fruktansvärt dåligt med besökare så man kanske ska lägga ner den.. Aja det tål att tänkas på. Imorgon är det fredag och då drar familjen S ner till Värmland.. Ska bli såå kul, äntligen må jag säga!! Längesen jag va ner nu.
Imorgon är det Årsdagen sen min fina svärmor lämnade jordelivet. Snälla kom tillbaka, du är sååå saknad och älskad!! Vill bara dra tillbaka tiden ett  x antal månader,veckor,dagar... Vill ha dig här, levande... Ne nu har jag inte så mycket att skriva om. kommer förhoppningsvis tillbaka, om jag inte lägger ner bloggen..

Fin dikt till min fina svärmor...saknar dig så..

Jag miste dig,
du kommer aldrig åter.
Mitt hjärta brister och jag gråter.
Tusen tårar senare jag står vid din gravstens sida,
det känns skönt att du slapp lida.
Även fast du inte finns här kommer jag alltid ha dig kär.
Under alla dessa år som gått har jag aldrig förstått,
att den dagen du försvann skulle kännas som fan.
Jag vill bara säga att jag älskar dig så,
även fast jag lät dig gå!

Jag vill bara lägga in en fin dikt till världens bästa sambo.. jag älskar dig så otroligt mycket.

Till min älskling!
Jag älskar dig
Jag vill inte sätta världen i brand
Bara tända en liten låga i ditt hjärta
Jag vill inte släppa din hand
För att det skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt
Men inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt
Eftersom jag älskar dig så.

Ha en underbar kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0